Senin, 18 Juni 2012

IU didn’t know her gift to Jiyeon was a fake


                      IU didn't know her gift to Jiyeon was a fake  
Singer IU confessed that she had accidentally given T-ARA member Jiyeon a fake luxury purse as a present.
Appearing on the May 29th broadcast of SBS‘s ‘Strong Heart,’ IU opened up and said, “A while ago, there was an article saying that my bag was a fake, but I even found out from the article.

She explained the entire situation, “For T-ARA Jiyeon’s birthday, I went shopping in Dongdaemun with my mom and bought her a present. Jiyeon needed a bag, so I thought it’d be nice to get the two of us couple bags, so I bought a green and an orange bag. The two cost 60,000 won.
IU continued, “It was just such a cheap and pretty buy, but as it turned out, it was a counterfeit gift. I’m sorry to Jiyeon and also to the bag manufacturers and buyers.
Meanwhile, besides IU, Kim Min, Kang Seong Yeon, Oh Cho Hee, Choi Yoon Young, Lee Jong Seok, Cheon Myeong Hoon, and Kim Young Cheol also sat down for this episode of ‘Strong Heart.’
Source: OSEN


IU tidak tahu hadiah ke Jiyeon itu palsu

Penyanyi IU mengaku bahwa ia sengaja diberikan T-ARA anggota Jiyeon tas mewah palsu sebagai hadiah.

Tampil di siaran 29 Mei dari itu SBS 'Strong Heart,' membuka IU dan berkata, "Beberapa waktu lalu, ada sebuah artikel yang mengatakan bahwa tas saya itu palsu, tapi saya bahkan tahu dari artikel tersebut."

Dia menjelaskan seluruh situasi, "Untuk ulang T-ARA Jiyeon, saya pergi berbelanja di Dongdaemun dengan ibu saya dan membelikannya hadiah. Jiyeon dibutuhkan tas, jadi saya pikir itu akan baik untuk mendapatkan kami berdua tas pasangan, jadi saya membeli hijau dan kantong jeruk. Biaya dua 60.000 won. "

IU melanjutkan, "Itu hanya seperti membeli murah dan cantik, tapi ternyata, itu adalah hadiah palsu. Maaf Jiyeon dan juga untuk produsen tas dan pembeli. "

Sementara itu, selain IU, Kim Min, Kang Seong Yeon, Oh Cho Hee, Choi Yoon Young, Lee Jong Seok, Cheon Myeong Hoon, dan Kim Young Cheol juga duduk untuk episode 'Strong Heart. "

Sumber: Osen
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar